Beh za zdravie je charitatívne bežecké podujatie. Účelom projektu je vyzbierať peniaze chorým alebo hendikepovaným deťom, rodinám, alebo organizáciám, ktoré našu pomoc potrebujú.
0 hlasov
Použitie prostriedkov:
Zaplatenie poplatkov súvisiacich s organizáciou podujactia.
Tento rok sa bude konať druhý ročník charitatívneho podujatia Beh za zdravie. 22.6.2024 sa pre dobrú vec rozbehneme v Zohore, týždeň na to, v sobotu 29.6., rozhýbeme Záhorskú Bystricu. Na oboch miestach podporíme vybrané detičky odkázané na našu pomoc. Tak ako minulý rok, dospelákov budú čakať nenáročné 5-kilometrové trate, detičky si zasúťažia na krátkych úsekoch priamo pri štartovnom oblúku. Okrem bežeckej časti bude pre všerkých pripravený aj pestrý sprievodný program. V lete bude prebiehať dvojmesačné celoslovenské virtuálne charitatívne podujatie, v septembri zasa väčší beh na podporu neziskovej organizácie Deťom s rakovinou v Bratislave. A veríme, že sa podarí zorganizovať aj koncoročná indoorová bežecko-športová benefičná akcia. Cieľom projektu je najmä šírenie myšlienky „pohybom ku zdraviu“ a výťažok z podujatí bude venovaný vybraným jednotlivcom, rodinám, alebo organizáciám, ktoré našu pomoc potrebujú. Na ich výbere sa spolupodieľajú aj obce a mestské časti.
Zaslaním finančných prostriedkov na bankový účet môžete pomôcť tým, ktorí to potrebujú.
IBAN: SK0656000000000481407003
Platforma pre pomoc dotknutým rodinám diagnózou bdelá kóma.
Dočítať sa viac2 hlasy
Cieľom je pomoc onkologickým pacientom a ich rodinám a využívanie benefitov a odporúčaní pri onkologickom ochorení, ale aj PREVENCIA pre širokú verejnosť.
Dočítať sa viac0 hlasov
Je jedno, či potrebujete zafinancovať kúpu invalidného vozíku,
pomôcť kamarátovi po vážnom úraze alebo podať pomocnú ruku rodine,
ktorej povodeň zobrala strechu nad hlavou. Sme tu pre všetkých,
ktorí chcú pomáhať. Zo skúseností vieme, že keď je za
kampaňou poctivá práca a veľké srdce,
tak si to potenciálni darcovia všimnú.
V Dobročinných výzvach rozpoviete svoj príbeh,
uvediete sumu, ktorú potrebujete získať a konkrétny plán,
na čo peniaze využijete. Kampaň je vždy časovo ohraničená,
ale u nás na ňu máte až tri mesiace.