Sme občianske združenie detský domov Lastovička, hlavnou myšlienkou a cieľom je napomáhať a skvalitniť starostlivosť o zverené deti, ktorým bola súdom nariadená ústavna výchova.
0 hlasov
Použitie prostriedkov:
Finančné prostriedky budú využité na nákup drevených hojdačiek do detského domova.
Cieľom projektu je postupne vybudovať a zmodernizovať areál detského domova Trenčín. Túžime našim detičkám osadiť drevenú hojdačku z drahšieho a kvalitnejšie spracovaného dreva určené pre 2 – 4 osoby. Hojdanie má samozrejme ako silný vplyv na fyzický výkon, tak aj nepopierateľne silný vplyv na duševný vývoj dieťaťa. Hojdanie navodzuje pocit bezpečia, čo vyplýva ešte z obdobia, keď bolo dieťa v brušku matky. Hojdačky rozvíjajú u deti zmysel pre rovnováhu, svalstvo, jemnú motoriku ale taktiež je to skvelý doplnok do záhrady. Naše detičky prežili traumatické udalosti, ktoré sa týkajú zdravotných problémov, problémov v rodine, emocionálnych, citových problémov dospievajúcich, problémov v škole a násilia (týranie, zneužívanie, znásilnenie).Tieto traumatické udalosti, ktoré vznikajú deťom v detskom domove dokážu výrazne narušiť detský obraz sveta, spochybniť ho alebo úplne zbúrať všetky predpoklady na ktorých bol postavený.
Zaslaním finančných prostriedkov na bankový účet môžete pomôcť tým, ktorí to potrebujú.
IBAN: SK5602000000002927717153
Matejko je dieťa s Duchennovou svalovou dystrofiou. Na to, aby mohol čo najdlhšie chodiť, potrebuje pravidelné rehabilitácie, ktoré sú finančne náročné.
Dočítať sa viac0 hlasov
Kniha má pomôcť nájsť vhodné slová v náročných chvíľach – chvíľach, kedy malý hrdina či hrdinka bojujú o svoje zdravie a o svoje miesto v tomto veľkom svete.
Dočítať sa viac0 hlasov
Je jedno, či potrebujete zafinancovať kúpu invalidného vozíku,
pomôcť kamarátovi po vážnom úraze alebo podať pomocnú ruku rodine,
ktorej povodeň zobrala strechu nad hlavou. Sme tu pre všetkých,
ktorí chcú pomáhať. Zo skúseností vieme, že keď je za
kampaňou poctivá práca a veľké srdce,
tak si to potenciálni darcovia všimnú.
V Dobročinných výzvach rozpoviete svoj príbeh,
uvediete sumu, ktorú potrebujete získať a konkrétny plán,
na čo peniaze využijete. Kampaň je vždy časovo ohraničená,
ale u nás na ňu máte až tri mesiace.