Cieľom je pomoc onkologickým pacientom a ich rodinám a využívanie benefitov a odporúčaní pri onkologickom ochorení, ale aj PREVENCIA pre širokú verejnosť.
0 hlasov
Použitie prostriedkov:
Edukácia , získavanie nových partnerov a benefitov, vývoj aplikácie a webu, podcasty.
Sme občianske združenie ZODPOVEDNÝ so svojou platformou weLive, ktorá rieši prevenciu pri onkologickej liečbe, poradenstvo a ,,buddy systém" kde pacient a jeho rodina dostáva informácie a odporúčania, ale taktiež riešime prevenciu pre širokú verejnosť aby využívala všetky benefity v rámci psychológie, poistenia, zdravej stravy, pohybu a sociálneho zabezpečenia. Podporujeme to benefit programom od našich partnerov projektu a edukáciou prevencie. Súčasťou je aj eshop, vlastný merch oblečenia, kde prispievame z kúpy oblečenia na činnosť OZ a podporujeme potrebné projekty. To všetko na jednom mieste web, aplikácia a kamenná pobočka weLive.
Cieľom je pomoc onkologickým pacientom a ich rodinám a využívanie benefitov a odporúčaní pri onkologickom ochorení, ale aj PREVENCIA pre širokú verejnosť, aby využívala benefity v rámci psychológie, sociálneho zabezpečenia, stravy a pohybu a poistenia - súkromné a zdravotné poistenie. Je dôležité si uvedomiť, že ak si teraz nenájdeme čas na seba a svoje zdravie, budeme si ho musieť nájsť neskôr na chorobu
Zaslaním finančných prostriedkov na bankový účet môžete pomôcť tým, ktorí to potrebujú.
IBAN: SK6075000000004032074790
Hlavnou myšlienkou Festivalu zdravia Čadca je priniesť obyvateľom mesta Čadca a Kysúc množstvo hodnotných informácií z oblasti zdravia tela, ale aj mysle, komplexne a zaujímavo.
Dočítať sa viac0 hlasov
Rozvoj komunikácie, zmyslov, osobnosti, motoriky detí s narušenou komunikačnou schopnosťou (NKS), detí a dospelých s mentálnym postihnutím a poruchou autistického spektra (PAS).
Dočítať sa viac1 hlas
Je jedno, či potrebujete zafinancovať kúpu invalidného vozíku,
pomôcť kamarátovi po vážnom úraze alebo podať pomocnú ruku rodine,
ktorej povodeň zobrala strechu nad hlavou. Sme tu pre všetkých,
ktorí chcú pomáhať. Zo skúseností vieme, že keď je za
kampaňou poctivá práca a veľké srdce,
tak si to potenciálni darcovia všimnú.
V Dobročinných výzvach rozpoviete svoj príbeh,
uvediete sumu, ktorú potrebujete získať a konkrétny plán,
na čo peniaze využijete. Kampaň je vždy časovo ohraničená,
ale u nás na ňu máte až tri mesiace.